Donorvizsgáló mentőtiszt állás Kaposváron


A Plazmaszolgálat Kft. Magyarország rendkívül dinamikusan növekvő és meghatározó gyógyszeripari szereplője, amely országosan 12 Plazma Pontot működtet. Kaposvári csapatunk támogatására keressük legújabb munkatársunkat az alábbi pozícióba:

Donorvizsgáló mentőtiszt

 (Kaposvár)

Feladatok

LEENDŐ FELADATAID:

  • Plazmaadók plazmaadásra való alkalmasságának megítélése
  • Szükséges adminisztráció elvégzése
  • Vérkép és vitális paraméter értékek kiértékelése
  • Plazmaferezis során felügyelet biztosítása

Elvárások

TÉGED KERESÜNK, HA AZ ALÁBBIAKKAL RENDELKEZEL:

  • Mentőtiszt végzettség és érvényes működési engedély
  • Pozitív kisugárzás, energikus, mosolygós személyiség
  • Jó kommunikációs készség
  • Felhasználó szintű számítógép kezelés (MS Office, Word, Excel, Internet)

Amit kínálunk

MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?

  • Munkavégzés teljes munkaidőben vagy óradíjas szerződéssel
  • Munkaviszony esetén átlag feletti juttatási csomag: élet- és egészségbiztosítás, Cafeteria, 30 nap szabadság, bejárási támogatás, motivációs rendszer
  • Felszerelt, modern munkakörnyezet, barátságos közeg
  • Megbecsültség és szakmaiság egy dinamikusan terjeszkedő hazai vállalatnál egy összetartó és motivált csapat tagjaként

MUNKAVÉGZÉS HELYE: 7400 Kaposvár, Áchim András utca 2.

ÉRDEKEL A PLAZMAADÁS?

Amennyiben szeretnél még többet megtudni a plazmaadásról, csapatainkról, akkor böngészd weboldalunkat, illetve látogasd meg közösségi média felületeinket is.

Nézd meg, hogy melyik Plazma Pontunk van hozzád a legközelebb, térj be hozzánk személyesen, gyűjts benyomást, ha nyitott vagy, akkor jelentkezz plazmaadónak, hogy akár munkatársként, akár plazmaadóként, de mielőbb a plazmás családunk tagjává válhass.

 

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra
  • Egyéb

Elvárt tapasztalat

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Hasonló hirdetések